Zestawienie podstawowych danych ewidencyjnych i teleadresowych identyfikujących firmę Usługobiorcy, w tym danych dotyczących poszczególnych MPD – Miejsc Prowadzenia Działalności.
Wyszczególnienie decyzji administracyjnych wydanych dla Usługobiorcy, określających rodzaj prowadzonej działalności w obszarze gospodarki odpadami.
Lista użytkowników Systemu posiadających konto w Systemie, upoważnionych do reprezentowania Usługobiorcy i korzystania z Systemu w jego imieniu, z przypisanymi uprawnieniami i z uwzględnieniem poszczególnych MPD.
Możliwość zinwentaryzowania pojazdów własnych Usługobiorcy.
Słowniki – możliwość skonfigurowania szczegółowych informacji charakteryzujących daną firmę, w tym kody odpadów, procesy ich przetwarzania i unieszkodliwiania, dane niezbędne do wystawiania faktur, itp.
Ustawienia konta – BDO Klucze API oraz konfiguracja konta w kontekście korzystania ze zdefiniowanego Słownika.
Logi systemowe – zidentyfikowanie Użytkownika logującego się do Systemu z uwzględnieniem daty, poszczególnych MPD.
Helpdesk – przyjmowanie zgłoszeń od Użytkowników oraz kontrola ich rozwiązania.
Kontrahenci – zestawienie podstawowych danych ewidencyjnych i teleadresowych identyfikujących poszczególnych kontrahentów współpracujących z Usługobiorcą, w tym danych dotyczących poszczególnych MPD, pojazdów kontrahenta, informacji niezbędnych do wystawienia faktury oraz dotyczących decyzji administracyjnych określających rodzaj prowadzonej działalności w obszarze gospodarki odpadami.
Leksykon – rodzaj słownika, zbiór terminów związanych z gospodarką odpadami, opłatami środowiskowymi, ochroną środowiska.