Kartę ewidencji odpadów komunalnych prowadzi się dla każdego kodu odpadu dla danej gminy, w danym roku kalendarzowym.
KPOK sporządza odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz podmioty zbierające lub przetwarzające odpady komunalne.
Najważniejsze funkcje modułu KEOK:
Tworzenie kart ewidencji odpadów komunalnych odbywa się na bieżąco, w sposób automatyczny.
Formularz karty ewidencji odpadów komunalnych zawiera: kod i rodzaj odpadu, rodzaj odpadu ex, zmianę statusu odpadu niebezpiecznego na inny niż niebezpieczny – rodzaj odpadu, nazwę gminy, zakres działalności oraz stan magazynowy na początku roku.
Na stronie ze szczegółami karty ewidencji odpadów komunalnych dostępne są zakładki określające zakresy działalności: odbiór, przyjęte, przetwarzane i przekazane.
Ewidencja utworzonych KEOK dla kodów odpadów zdefiniowanych w poszczególnych gminach. Tabela zawiera następujące informacje: numer karty, kod i rodzaj odpadu, kod ex, utratę statusu odpadu niebezpiecznego, województwo/powiat/gmina.
Wyszukiwanie z listy utworzonych kart ewidencji odpadów komunalnych odbywa się przy użyciu filtra umożliwiającego określenie numer karty, kodu i rodzaju odpadu oraz nazwy gminy.
Mamy możliwość wydrukowania danej KEOK.
Program umożliwia utworzenie tylko jednej KEOK dla danego kodu odpadu w określonej gminie, w danym roku kalendarzowym.