Kartę ewidencji odpadów prowadzi się dla każdego kodu odpadu oraz miejsca prowadzenia działalności w danym roku kalendarzowym.
Kartę ewidencji odpadów sporządza podmiot, który wytwarza i gospodaruje odpadami.
Najważniejsze funkcje modułu KEO:
Tworzenie kart ewidencji odpadów oraz ich uzupełnianie odbywa się na bieżąco, w sposób automatyczny.
Na stronie ze szczegółami karty ewidencji odpadów dostępne są zakładki: wytworzone, wydobyte, przyjęte, przetwarzane i przekazane.
Ewidencja – tabela utworzonych KEO dla kodów odpadów zdefiniowanych w poszczególnych miejscach prowadzenia działalności [kodów odpadów zapisanych w Słowniku i danym MPD]. Tabela zawiera następujące informacje: numer karty, kod i rodzaj odpadu, kod ex, utratę statusu odpadu niebezpiecznego.
Wyszukiwanie z listy utworzonych kart ewidencji odpadów odbywa się przy użyciu filtra umożliwiającego określenie numeru karty oraz kodu i rodzaju odpadu.
Mamy możliwość wydrukowania danej KEO oraz wygenerowania skróconej informacji o tej karcie.
Program umożliwia utworzenie tylko jednej KEO dla danego kodu odpadu w określonym MPD, w danym roku kalendarzowym.